Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, June 14, 2010

Kad Raya




Video ni sebenarnya aku buat sebagai kad raya digital..
Aku buat masa kat opis lama Animasia dulu,
waktu bulan pose, nak ilangkan mengantuk dan kelaparan,
ni la hasilnya..
suma budak-budak opis aku buat, 
kitorang buat, pas tu share kan kad raya kitorang ni dari pc ke pc,
tapi dorang buat simple-simple je, bagi by format 'swf'
just aku punya je yang spesel sket, bagi format video, 
saje je nak buat gempak-gempak tuk dorg, 
baru la nampak gempak, kan pak? hehe..

Kad Raya ni keseluruhannya aku buat mengguna software flash 8,
Aku create kan gambar karikatur muka aku pun gunakan flash,
dan editing pakai Final Cut pro, proses untuk mengambil masa buat
kad raya ni dalam 1 hari setengah..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009