Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Friday, June 25, 2010

Majlis Perpisahan Che'We




Ni rakaman video majlis perpisahan opis mate aku..
Wan Khairulhizmi Wan Mat atau lebih dikenali sebagai
che'we.. Kenapa beliau berhenti?.. soalan tu tak mampu
aku nak menjawab, cukup la sekadar hanya aku mampu
mengatakan beliau dapat rezeki di tempat lain,
walaupun ada perkara di sebaliknya.. hehe..

Susah kami nak melepaskan kawan baik ku ini,
beliau berbakat besar dalam segala aspek,
bermain futsal, hebat dalam programer, bekerjasama,
membantu kwn dlm masalah, dan yang paling dasat sekali,
tidur time kerja.. hahaha..
Part tu yang paling kitorg tabik sekali kat dia nie,
leh plak dia tidur kat opis, siap terlentuk lg, hehe..
member aku sempat tangkap gambar beliau waktu
beliau lena di buai mimpi,
video dia tngah tidur pun ada, aku simpan lagi,
tp oleh kerna untuk menghormati kwn baik ku ini,
cadangan untuk mengupload,
terpaksa di batalkan, hehehe..


Video ni kualitinya agak kurang memuaskan
sebabnya aku record menggunakan handphone
kamera aku N5800 Xpress Music, kalaw tengok dari 
handphone boleh tahan kualitinya, sbbnya
dia wighscreen, tp bila aku dah convert ke Premiere,
macam ni lak jadinya..
tak pe la, janji hasilnya memuaskan ye x?..
hehehe..

Proses mengedit untuk video ni diambil
dalam 3 jam untuk dihasilkan..
termasuk susunan muzik dan sound effect..


0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009