Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Thursday, June 24, 2010

Wedding Hairol & Suzila - part 2




Ni dia sambungan dari video ,'Wedding Hairol & Suzila' part 1 ,
video ni agak panjang, jadi aku terpaksa buat part by part untuk
memudahkan aku menguploadnya..
Saiz asal video ni besar, satu jam lebih cerita nya..
Nak tak nak aku terpaksa separate kan video ni untuk menjadi kecil..

Aku shoot dari rumah pengantin perempuan,
hingga ke rumah pengantin lelaki..
2 hari aku shooting dan gabungkan 1 video dalam bentuk VCD..
Proses editing untuk video ini makan masa yang agak lama,
tambah pula waktu tu aku baru menceburi dalam bidang editing..
tapi alhamdulillah..  proses editing berakhir dengan sempurna,
dalam masa 2 minggu aku menyiapkan VCD wedding ini
hingga proses cover dan label CD..

VCD ni dah pun diedarkan oleh pengantin,
tapi ada lebih lak kat umah aku.. 
tak tau ape nak buat balance yang lebih-lebih ni..
Pada sesiapa yang berminat untuk memiliki
sila bagi email korang kat comment blog ini,
harga dan kos perhantaran boleh dirunding..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009