Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Thursday, June 24, 2010

Wedding Hairol & Suzila - part 1




Inilah video kahwin pertama yang aku hasilkan sendiri..
Selama ni aku lebih banyak shoot video yang saje-saje, 
syok sendiri.. tapi kali ni aku buat dengan serius, 
sebabnya sepupu kau memberi kepercayaan kepada aku
untuk merakam video perkahwinan dia..
rasa seronok timbul bila dapat record sebuah majlis 
perkahwinan sepupu sendiri..
dan pada masa tu lah aku inginkan kerjaya aku ni, 
lebih serius pada videografi dan editing..

Tapi waktu tu aku belum mampu mempunyai video cam 
yang power, time tu aku shoot pun menggunakan 
camcorder opis, pinjam kat opis,
aku ada camcorder sendiri, tapi kualiti  tak besh.. 
kita nak jaga hati pelanggan, mesti lah bagi hasil yang terbaik, 
ye tak?.. hehehe..

Ni pun aku masih berjinak-jinak dengan angle dan lighting..
belum cukup perfek lagi, masih berhingus,
tapi masih mampu lap hidung sendiri, hehehe..
Asal video ni sebenarnya panjang.. 
tapi kat sini aku tunjukan part by part..
sebabnya video ni hampir satu jam, jenuh nanti aku nak upload.. 

Papehal pun, jom layan video kahwin part 1 ni dulu..
nanti aku sambung cerita kat part 2 plak..
layannn...

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009