Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Wednesday, June 23, 2010

Kad Raya bersama




Kad raya digital yang ni lebih kurang sama je dengan 
Kad Raya digital aku punya.. 
aku ubah sket-sket je isi kandungannya.. bezanya pada gambar 
karikatur yang aku buat tu, ada karikatur girlfriend aku sekali,
( tapi sekarang wife aku laa.. hikhik.. )
nampak la sehati sejiwa nya kami bila ada kad raya digital ni
muka kami berdua ye tak?.. hehe..

Kad Raya ni keseluruhannya aku buat mengguna software flash 8,
Aku create kan gambar karikatur aku dan wife aku gunakan flash,
dan editing pakai Final Cut pro, proses untuk menyiapkan
kad raya ni, mengambil masa dalam 1 hari setengah..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009