Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Wednesday, June 23, 2010

MTV Siti Lela




Title   : Siti Lela
Artis   : Hafiz As'ari feat. X punk & Apek
Album : Mepek

Haa.. ni lagi satu video MTV yang aku tak rela nak upload
sebenarnya.. Aku sendiri malu tengok video MTV nih.. haha..
Ni la akibatnya bila dah tak de keje sangat kat umah,
boring-boring duk kat umah, ni la hasilnya, hahaha..
Time ni aku bujang lagi, sorang-sorang lepak kat umah lak tu,
tv pun tak de, daripada buat keje yang tak berfaedah,
baik buat video ni kan?.. ( video ni berfaedah ke? haha.. )
Ni aku record guna kamera handphone je, tu sebab kualitinya drop..
video ni dah edit sebanyak dua kali, asal video ni simple je..
Yang latest ni, aku dah tambah effect 'X' kat backgroundnya,
baru la nampak gempak sikit ye x?.. hehe..

Ni lagu dari Hafiz Asari, aku dapat dari internet..
bila dah dengar lagu ni, terlayan pulak..
maybe sebab muzik dan liriknya yang kelakar kot, 
walaupun liriknya ada unsur-unsur tak senonoh sket.. hehe..

Aku saje-saje je sebenarnya nak record kat handphone,
tak terpikir lak nak buat MTV cam nie..
Video ni aku edit menggunakan software Final Cut Pro..
Dua hari aku edit video ni sebabnya 
time tu aku tengah sebuk kat opis..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009