Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, June 21, 2010

MMMT Putra (Majlis Makan Malam Tahunan)




Ni adalah video 'Majlis Makan Malam Tahunan'
hospital Putra wife aku di Melaka
pada 28 hb November 2009..
meriah siot.. setiap tahun hospital Putra ni
buat dinner macam ni kat hotel..
Ni la first time aku datang apabila
dijemput oleh wife aku, tu pun sebab
nak suruh aku jadi cameraman tuk majlis
makan malam tu nanti.. Tak kisah lah, janji wife
aku sponser, hehe..

Macam-macam persembahan yang di tunjukan
pada malam tu, siap buat pertandingan menyanyi
lagi.. semua persembahan disertai oleh
staf nurse yang berkhidmat di hospital tersebut..
tu yang membuatkan lagi seronok 
aku datang malam tu,
lagi-lagi bila ada persembahan tari menari,
tak tenang tangan aku nak record video time tu..
hahahaha..

Pelakon-pelakon yang menjayakan dalam video ini
terdiri daripada wife aku dan kawan-kawannya, 
mereka adalah Zelty, Nurzeela, Nur Hafiza, Suliana
Raihan, Zalifah, Norizan, Norlela..

Proses edit dan susunan muzik mengambil masa
dalam seminggu untuk mengasilkan mutu video
yang terbaik..
Pada masa yang sama, wife aku nak burn kan
skali jadikan video ni dalam bentuk VCD, 
Siap ada cover dan label CD lagi..
Hasil siap sepenuhnya VCD ni mengambil masa
dalam seminggu..

VCD ni dah diedarkan oleh member-member wife aku,
tapi ada lebih lak VCD ni kat umah.. 
tak tau ape nak buat balance yang lebih-lebih ni..
pada sesiapa yang berminat untuk memiliki 
sila bagi email korang kat comment blog ini ok,
harga dan kos perhantaran boleh dirunding..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009