Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, June 14, 2010

Tinggal Kenangan




Kalau dah title nya pun pasal kenangan, dah tentu lah video ni 
mengenai kenangan gak kan?.. hehe.. 
ni la video memori yang tak dapat aku lupakan time belajar dulu..
simple je video ni, tu pun x nampak muka sangat, 
sbb kualiti gambarnya drop.. hehe.. 

Lama dah video ni, masa aku belajar kat kolej 
Montevest Cybertek kat Bangi dulu,
tahun 2001, budak-budak kelasmate aku yang ada dalam gambar ni 
ntah mana pergi agaknya, lama dah tak jumpa dorang, 
semua dah lost contac dah, yang still contac pun berapa kerat je, 

Sekarang ni yang kerap aku jumpa ialah
awex yang kat sebelah aku tu, yang pakai baju ijau.. 
awex tu hari-hari aku contac dia, 
sebab awex tu wife aku skrang nih,haha..
Untuk pengetahun u all, aku kenal mengenali wife aku ni 
kat kolej ni lah, sampai la ke jinjing pelamin.. setia kan aku?.. hahaha..
Kolej ni la tempat pertemuan kami berdua.. hehe..

Lagi sorang yang kerap aku contac ialah lacture aku, 
lacture ni la yang besh bagi aku kat kolej tu, 
dan untuk pengetahun korang gak la,
lacture aku yang aku tabik springg ni dulu, skrang ni dah jadi
opis mate aku, haha.. tak caya kan?.. 
En.Marzuki namanya, atau lebih glemer di kenali sebagi Kidol..
Dunia ni kecik sebenarnya, pusing-pusing kita akan jumpa gak 
suatu hari nnt..

Masa ni aku tengah berjinak-jinak menggunakan software flash,
Time tu guna flash 5 je, try-try belajar menggunakan 'mask'..
Ni la hasilnya.. 

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009