Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, June 14, 2010

Transformers




Video ni aku katogerikan sebagai video yang tak berfaedah.. haha.. 
Video ni lama dah aku buat time aku keje kat Animasia dulu, 
aku selongkar folder-folder lama kat pc rumah aku,
terjumpa lak plak video nih..
sebenarnya tak ada yang istimewa pun pada video ni,
yang istimewa nya ialah member-member aku yang belakon 
dalam video ni seperti orang-orang istimewa, hahaha..

Video ni member aku yang shoot, 
guna camcoder aku yang brand cikai tu..
dorang shooting time abih lunch, 
dah kenyang sebab tu masing-masing
dah macam oberdos,haha..
Ni adalah koleksi figure Transformes opis mate aku, 
hantu transformes dia nih, tu suma koleksi dia la tu..
siap bawak opis lagi tuk tatapan time keje,hehe..
tak de siapa yang belakon sbenarnya dalam video ni, 
just suara latar dorang je.. 
Tapi yang menjadi cam gampang video ni, 
ada suara-suara yang tak leh dengar oleh budak bawah 18 tahun, 
ni gara-gara terlebih tengok citer terlampau  lah ni, 
yang jadinya cam tu, hahaha..

suara latar tuk watak utama dalam video ni ialah saudara Hafiz..
dia lah yang banyak menyumbangkan suara-suara cam gampang 
tuk tatapan korang,haha.. suara latak tuk watak tambahan plak 
ialah saudara Imran.. dia lah tuan tanah tuk suma 
figure-figure Transformes tu..

Pelakon-pelakon lain yang turut menjayakan video ni ialah:
Rusli - Cameraman
Iwan  - Tukang Gelak
Redha - Tukang Sebuk
Upih  - Tukang Karut
Hanif - Tukang Edit

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009