Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, June 14, 2010

MTV Dia Datang (Lunch)




Title   : Dia Datang
Artis   : Ahli Fiqir
Album : Rap Untuk Rakyat


Video ni aku tak terpikir pun nak buat MTV sebenarnya, 
aku shoot pakai kamera digital,
sebab time tu kamera digital ni aku pinjam dari member home mate aku, 
nak ambik gambo konvokesyen awex aku kat Melaka 
(sekarang ni wife aku laa,hehe.. ) 
alang-alang kamera ni dah ada kat tangan aku, 
aku shoot la time nak kuar lunch bersama budak opis aku..
Artis yang terlibat dalam "MTV Dia Datang" nih 
bukan calang-calang sebarangan artis, 
artis ni di import dari negara Uganda, beliau adalah Zam, 
Apai dan aku sendirik, hehehe..

Kalau tengok dari first video ni,
agak huru hara siket,
sebabnya aku tngah shoot diri aku sendiri..
di ulangi sekali lagi.. shoot diri sendiri..
bukanya syok diri sendiri tau!.. hahaha.. 

Videoclip ni aku edit menggunakan software Final Cut Pro, 
dan mengambil masa setengah hari je untuk di siapkan..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009