Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, June 14, 2010

IB department





Video ni lebih kurang sama dengan video 'Tinggal Kenangan' yang
aku buat time belajar dulu..
bezanya video ni aku ada edit menggunakan Final Cut Pro,
untuk menambahkan audio effect dan background muzik..
Tak ada ape pun pada video ni, just nak memperkenalkan
budak-budak IB Deparment (Inbettwen Deparment) 
aku masa aku keje kat Animasia dulu..
Dulu masa aku start kerja kat Animasia, aku sebagai IB Animator,
bila dah 8 bulan aku berkhidmat di sana, aku di transferkan tugas
sebagai Video Editor plak.. Tugas ni la aku cari makan sekarang,
sampai la ke hari ni.. Thank`s a lot Animasia..

Video ni aku gunakan software flash 8 untuk buat masking,
dan aku edit menggunakan Final Cut Pro..
mengambil masa setengah hari je aku menyiapkan 
video saje-saje dan tak berfaedah nih.. hehe..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009