Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, June 14, 2010

Engaged & Birthday Party




Video ni lama dah aku hasilkan masa aku kerja kat Animasia dulu..
Ni video birthday opis mate aku, Kok Lie namanya.. 
dan pada masa yang sama opis mate aku pun baru lepas bertunang, 
dorang buat skali untuk meraikan pertunangan member aku 
si Faizal a.ka. Apai nih..
Makan besar kitorang ari tu, mana tak nya.. sekali dua kek
kitorg dapat rasa tuk dua majlis yang berbeza, dan kaum pun berbeza..
ni la 1 Malaysia namanya, hehe..
Happy Birthday Kok Li!.. Selamat bertunang Apai!..

Video ni di record oleh Vicent, guna kamera digital dia..
Aku just editkan je, dia tak suruh pun, aku saje je suke-suke
nak edit, budak editing la katakan, pantang nampak video, hehe..

Video ni aku edit dalam masa satu hari untuk di siapkan..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009