Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Wednesday, July 14, 2010

Jalan-jalan di pantai Seri Menanti




Ni la video aktiviti aku bersama family..
video ni di shoot di kampung aku kat Muar Johor,
saje je shooting kat sini, bukan ada buat ape pun,
just bawak adik2 ipar aku jalan-jalan gi pantai..

Best nya bila shoot kat sini..
tempatnya cantik.. view yang lawa,
sesuai shooting tuk gambo kawen outdoor..
masa aku kawen dulu pun ambik kat sini gak laa..
lagi-lagi bila fotografer tu pandai main angle..
memang cun!.. padan dgn pengantin yang cun 
cam aku, hahaha..

Banyak kenangan kat pantai Seri Menanti nih,
masa kecik-kecik dulu aku suka gi sini, naik beskal..
tapi sekarang dah banyak perubahan..
Orang-orang kampung sini dah naikkan taraf pantai
Seri Menanti.. ini sebabnya.. laut Seri Menanti ni
dah iktirafkan tempat pelancongan..
bangga aku sebagai orang kampung sini..
hehehe..

Pada sesiapa yg belum jejak atau mengenali
pantai Seri Menanti ni, leh la berkunjung di sini
bersama family or kawan-kawan tuk berpicnic..
( wahh.. sempat promote kg sendiri lagi )
hahaha..

Proses tuk edit video ni tak lama..
ambil masa dalam 4 jam jew untuk di siapkan,
sebab video ni pendek, jadi tuk mengasilkan
full video ni amat singkat..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009