Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Tuesday, July 27, 2010

Weeding Junaidi & Maryati




Ni video kawen staff 
opismate lama aku, Maryati..
video ni di ambil oleh opismate aku
yang datang time jemputan 
kawen beliau, Yana namanya..

Aku tak datang Majlis Perkahwinan
Maryati time ni, aku balik kampung..
jadi sebagai balasan tak datang 
majlis beliau, aku create kan lah 
Video Kahwin ni sebagai tanda hadiah 
perkahwinanya, ok tak Maryati?.. hehe..

Pada staff-staff lain yang datang
tapi nama korang tak de dlm credit,
aku minta mahap bebnyak, aku bukan 
tau pun korang datang,
sebab aku sndiri pun tak dtg, hehehe..

Proses mengedit video ni 
mengambil masa dalam
2 malam, 1 malam tu aku susun video,
dan esoknya malamnya 
aku continue masukkan background music 
dan sound effect..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009