Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, August 23, 2010

Memori Pertunangan - Part 1





Ni video pertunangan kawan wife aku,
di Melaka.. Kak Suliana namanya..
Video ni just slideshow gambar-gambar je,
aku di beri kepercayaan untuk editkan
gambar pertunangan beliau ni,
dijadikan dalam bentuk video..

Gambar ni aku tak tau sapa yang shoot..
tau-tau je wife aku bagitau yang kawan dia,
suruh aku edit kan gambar pertunangan dia ni,
dan jadikan dalam bentuk CD..

Proses editingnya plak, aku ambil masa dalam seminggu
untuk siapkan, ini kerana aku terpaksa edit foto tu dulu
kat photoshop, bagi menghasilkan
gambar yg menarik..

1 comments:

tutorial - zabidi ali said...

teruskan usaha anda...

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009