Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Friday, April 30, 2010

Ikatan Pertunangan

ikatan pertunangan


Inilah video kenangan indah yang aku tak dapat lupakan,
apabila bermulanya percintaan selama 4 tahun,
kini bermulanya satu ikatan pertunangan aku bersama dengan
orang tersayang.. 17 Dec 2007 ada detik sejarah antara aku
dan dia, 11 berbalas 13 hantaran diberi..

Video ni lebih banyak dari gambar berbanding video,
sebabnya masa tu camcorder aku memori full,
jadi, x dapat la nak shoot video banyak-banyak, hampeh tol..
time-time macam ni la dia full plak, masa tu plak aku x sempat
nak backup, nak tak nak record je la ape yang boleh..
Camcoder yang aku pakai masa pertunangan aku ni,
brand biasa-biasa je, tak mampu lagi nak beli yang mahal-mahal,
save duit tuk hantaran pertunangan,hehe..

Video ni menggunakan dua orang cameraman, First movie ni
aku yg shoot, bila sampai rumah bakal pengantin, angah aku plak
yang shoot, sebab aku tak hadir pada majlis pertunangan tu,
aku duduk rumah je, nenek aku cakap tak manis bila tengah berbicang
pasal perkahwinan, aku ikut skali..
Itu adat orang tua-tua.. aku terpaksa akur..

Fotografinya plak, sepupu aku, Abg Amy.. dia ni hebat
dalam photographer, gambar dalam video ni semuanya
dia yang shoot.. Thank`s Abg Amy..

Proses editingnya plak, aku ambil masa dalam seminggu
untuk siapkan, ini sebab proses rendering yang lama
membuatkan video lama tuk di hasil kan,
termasuk lah proses cover dan label CD..

VCD ni dah pun diedarkan oleh kaum-kaum kerabat
family aku, termasuk lah kerabat pihak perempuan,
tapi VCD nya ada lebih lak kat umah aku..
tak tau ape nak buat balance yang lebih-lebih ni..
Pada sesiapa yang berminat untuk memiliki
VCD 'Ikatan Pertunangan' ini..
sila bagi email korang kat comment blog ini,
harga dan kos perhantaran boleh dirunding..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009