Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Friday, May 14, 2010

Assigment Ball



Ni salah satu assigment opis yang wajib di buat
oleh suma budak-budak opis aku,
time ni aku kerja kat Animasia dulu..
Kat sana setiap hari isnin petang ada kelas animation,
aku ingatkan lepas abih belajar kat kolej dah tak kelas-kelas lagi,
lupanya time kerja pun ada gak,adoohh..

Bagi aku bagos gak ada kelas cam nie,
sekurang-kurangnya aku leh tambahkan
ilmu pengetahuan aku dalam bidanag animation nih,
orang tau-tua pun ada berkata, belajar biarlah sampai ke
negara China, walau kat mana pun kita berada,
ilmu tu wajib kita cari...
(ceh!.. dah macam Profesor Motivasi lak, hehehe..)

Sebenarnya assigment ni simple je,
just buat bola tu lompat dari atas ke bawah,
tapi oleh kerana tangan aku ni dah gatal sangat,
bukan kata buat bola lompat,
saip ada fight ngan bola lain lagi,
pas tu siap ada effect audio plak tu,
ni la hasil kerja budak editing bila dah banyak sangat
masa terluang, hehehe..

Animation ni aku animate guna software flash 8,
dan editingnya plak, aku pakai software Final Cut Pro,
oleh kerna banyak masa terluang,
setengah hari je aku siapkan.. (ayat berlagak) hehe..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009