Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Friday, May 14, 2010

MTV Dua Dunia



Title  : Dua Dunia
Artis  : Too Phat
Album : Rebirth Into Reality

Video ni aku tak rela nak upload sebenarnya..
Almaklum la takut orang kata aku ni giler glamer plak, hikhik..
Tapi bukan glamer yang aku nak cari,
effect dan editing yang cuba aku tonjolkan..
Ni lah first video MTV aku cuba buat, dan ni first jugak la
aku start berjinak-jinak menggunakan software adobe premiere,
kalau tak sebelum ni aku edit guna software Final Cut Pro je..

MTV ni aku tak terpikir nak buat sebenarnya..
Oleh sebab dah tak de kerja sangat nak buat kat rumah,
ni la hasilnya.. hehe..  lagi pun time ni aku bujang lagi,
sebab tu leh buat video yang tak berfakedah ni, haha..

Video ni aku record guna handphone kamera je,
sebab waktu tu aku belum mampu beli camcorder lagi,
tu sebab kualiti drop sikit.. Sory la yek..
Oleh kerana ini first time aku pakai software adobe premiere,
proses editing nya sehari suntuk aku siapkan
sampai bawak ke malam, hehe..
Jom layan MTV nih..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009