Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Wednesday, April 28, 2010

KLIFF (Kuala Lumpur International Film Festival)

KLIFFKLIFF

Masa ni aku baru sebulan masuk kerja, kira junior lagi la masa tu..
Aku dengan Hafiz diarahkan oleh opis untuk pergi tayangan perdana
kat Damansara semperna pelancaran KLIFF
(Kuala Lumpur International Film Festival 2007)

Aku malas pergi sebenarnya, tapi oleh kerana ini arahan dari opis aku,
nak tak nak pergi jugak laa..
Selain dari tayangan perdana, ia di selit kan motivasi dan pelajaran
cara-cara untuk mengendalikan camera, effect dan editing..
Agaknya la.. aku pun dah lupa.. hahaha..
nampak sangat aku x paham ape dorg cakap,
sebab dorg cakap omputeh,
mana aku nak paham..
tu laa.. sape suruh dorang ckap omputeh,
x pasal-pasal aku dah x paham, padan muka aku.. haha..

Time ni aku shoot pakai camcoder biasa je, tu pun brand cikai..
Kualiti pun kurang baik, jadi lah.. janji ada..
Hafiz adalah watak utama dalam video ni, sebab nya dia sorg je
yang dengan aku masa tu..
Proses editingnya plak mengambil masa dalam 1 hari untuk disiapkan..


0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009