Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Thursday, April 29, 2010

Alif - Anak Normi

Alif - Anak NormiAlif - Anak Normi

Ni video anak opis mate aku, asalnya video ni pendek-pendek,
opis mate aku mintak tolong suruh combine kan semua
video-video yang direcordnya sendiri tu, jadikan video yang panjang..
Pening gak aku masa tu, nak cari kan lagu yang sesuai tuk anaknya
yang hyperactif ni, last-last dapat gak..
kena gak la muzik tu dengan video anaknya yg cute nih.. hehe..

Alif nama anaknya, tapi aku rasa ejaan nama anaknya salah,
sebab dia ada bagitau aku, ejaan nama anaknya bukan cam tu..
Ahh lantak lah, janji sebutannya sama,
kan normi kan?.. hehehe..

Video ni aku edit ambil masa dalam 1 hari untuk di siapkan.


0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009