Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Sunday, May 23, 2010

Azie Balik Mesir - part 1



Ni la first video yang aku record menggunakan videocam yang
aku beli sendiri, tapi videocam murah je, cikai punya..
Jadilah setakat untuk wat video memori macam nih, ye tak?.. hehe..

Video ni mengenai adik bongsu ku yang nak balik semula
ke Mesir, dia belajar kat sana ambik khursus Usuluddin selama 4 tahun,
beruntung adik aku dapat belajar kat luar negara,
sejuk perut mak aku apbila letak ais kat atas perut.. heheh..
aku just dapat belajar kat luar negeri je,
 tu pun luar negeri Johor, hehe..
Time ni dia bercuti balik Malaysia selama sebulan,
Jadi sebagai kenangan dia balik Malaysia, aku hadiahkan dia
sebuah video khas untuk dia..

Aku minat wat videografi ni, start dari sini lah,
mula-mula aku shoot biasa-biasa je, lepas dah shoot,
aku try la edit menggunakan software adobe premiere,
bila aku dah siap edit, aku burn kan plak video tu
dalam bentuk VCD, rasa cam besh plak..
pas tu, siap dapat galakan dan kepercayaan
lagi dari org tua ku..
Thank`s mak dan ayah..
insyallah abg akan terus berusaha untuk berjaya
dalam bidang yang abg ceburi nih..

Haa.. video ni aku edit makan masa sket, lebih kurang 3 minggu
prosese pembikinan editingnya.. Ni sebab videonya agak panjang
dan scene shootnya yang terlalu banyak..


0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009