Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Saturday, May 15, 2010

My Trailer (Hanif-Man)




Video ni aku takut nak upload sebenarnya..
sebabnya aku dah copyright dari poster Cicakman pertama..
I`am sory KRU, hehe..

Aku dah tukar muka Cicakman kepada
muka wajah hensem aku, haha..
video ni jugak aku ada combine kan
dengan trailer spaiderman yang musim pertama..
audio nya aku copyright dari trailer yang lain plak..
aku pun lupa trailer ape yg aku ambik tu..

Aku edit gambar asal kepada muka aku
menggunakan software flash,
memang tak munahsabah la sebabnya software tu
untuk buat animation je,
tapi oleh sebab masa tu aku tak power lagi
nak menggunakan adobe potoshop,
software flash pun jadilah, hehe..

Video ni pulak aku edit menggunakan software Final Cut Pro,
time tu aku pakai Apple Mac kat opis lama aku dulu..
Aku ambil masa kira-kira setengah jam untuk siapkan
trailer yang tah hape-hape nih.. haha..


0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009