Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Saturday, May 15, 2010

Loving For U



Video ni aku create untuk saje suka-suka,
time tu dah tak de kerja sangat nak buat,
aku create la satu gambo slide digital untuk video clip handphone,
Just simple je, aku buat ni pun khas untuk orang tersayang, hehe..
Bila aku dah bagi video ni kat dia, bertambah la sayangnya dia kat aku..
(agaknya lah, ke aku yang perasaan sorang-sorang, haha.. )
Dia ada cakap apsal kejap sangat clip video nih,
x puas tengok dia tengok..
aku ckap la tu je yang mampu aku buat,
malas rasanya nak buat lama-lama, hehehe..

Fully aku guna software flash 8,
Aku edit untuk masukkan background muzik
dan sound effect mengunakan Final Cut Pro..
Makan masa satu hari gak la
nak siapkan video simple ni.. Hehe..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009