Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Saturday, May 15, 2010

Wedding Danny & Sheekeen



Video ni sebenarnya aku tak terpikir plak
nak jadikan sebagai video kahwin,
just ambik gambar je masa tu,
tapi oleh kerana ni dari permintaan si pengantin,
aku edit la jugak untuk memusakan hati si pengantin..
hehehe..

Pengantin ni sepupu kepada wife aku,
majlis ni di buat di dewan seberguna di Cheras..
Pergh! meriah siot, aku sendiri tak pernah pergi majlis kahwin
semeriah cam ni, sebabnya aku jarang gi jemputan kahwin, hehehe..
Video ni kalau korang tengok tak banyak scene pada pegantin,
banyak pada gambar aku ngan wife aku je,
wife aku sebagai dayang-dayang pegantin,
tensen je si pegantin bila tengok
gambar dia tak banyak dalam video nih, hahaha..
Sory ye kak Sheekeen & abg Danny.. hehe..

Video ni aku shoot guna camcoder biasa je,
aku edit pun just simple-simple,
sebabnya, time tu software Adobe Premier kat pc aku problem,
ntah apsal ntah tetiba dia problem, tensen aku..
Ni aku edit guna Windows Movie Maker je,
sebab tu tak leh nak buat
yang gempak-gempak, hehe..
Aku mengambil masa sehari untuk menyiapkan
video kahwin nih..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009