Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, August 23, 2010

Pesta Buku 2010




Ni video aktiviti aku bersama family,
pergi ke Pesta Buku di PWTC..
Video ni tak dapat dirakam sepenuhnya,
di sebabkan mahluk tuhan terlalu ramai..
bersesak-sesak aku dalam PWTC tu,
kesian anak aku.. rimas dia.. aku pun sama..
hehe..

Tapi seronok.. jarang dapat peluang
macam ni.. dapat melihat beribu-ribu
buku yang pelbagai jenis dan bentuk..
pada masa yang sama, terus rasa minat
untuk membaca.. maklum la jarang membaca,
aku suke baca komik je..
macam Apo?.. Ujang.. hehehe..

Editingnya ambil masa tak lama sebab
videonya pendek.. yang membuatkan lama 
untuk di siapkan sebab aku tak de masa 
nak edit, hehehe..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009