Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, August 23, 2010

Raya Di Kampung 2009

 

 


Aku ingin mengucapka Selamat Hari....
eh belom raya lg yeh? sowie.. sowie..
tergelojoh plak rasanya.. hehehe..

Video ni dah lama sebenarnya di shoot,
tapi aku tak sempat-sempat nak edit,
time ni la aku dapat peluang mengedit..
Ni raya tahun lepas 2009,
kat rumah mak mertua aku..
kat Parit Pinang Seribu, Muar.

Tahun ni jugak la aku sambut raya
dengan orang baru dalam family aku..
Anak pertama aku.. Nur Azizah Jannah..
Bertambah meriah la kaum kerabat
family aku adanya kedatangan anak aku ni..
hehehe..

1 Syawal aku beraya d rumah mak mertua aku,
dan raya kedua plak, aku beraya rumah 
mak aku di Seri Menanti..
Tapi petang tu kami dah balik ke rumah mak aku,
sebab sedara mara aku ada buat aktiviti cabutan
bertuah untuk anak-anak kecil..
sebaya macam aku ni jangan harap nak dapat,
huhuhu..

Aku ada shoot video time cabutan bertuah tu,
tapi belum sempat di edit..
nanti bila dah siap proses mengedit,
aku upload tuk tontonan korang ok..
papehal pun layan video raya ni dulu,
dan aksi mendapat duit raya
oleh anak-anak sedara bini aku ni dulu..
layannn.. hehehe..

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009