Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

About me

My photo
Jom print baju dengan design anda sendiri, harga murah,tempah sehelai pun diterima!

Followers

Popular Posts

Blog

Monday, August 23, 2010

Salam Ramadhan 1431 H / 2010 M




Salam Ramadhan kepada
semua umat islam yang berpose..
Dah lama aku tak update blog aku..
almaklum la bulan pose,
kena banyak buat amal ibadat,
hehehe..

Diam tak diam dah 2 minggu kte
berpose.. pas ni tau-tau je,
dah raya.. huhuhu..
Aku lebih suka bln pose dari hari raya,
bln pose lah yang paling senang nak
cari pahala berbanding bulan-bulan
yang lain..


Tahun ni aku berpose keseorangan lagi,
tapi berbuka beramai-ramai, hehehe..
Ni video tempat aku berbuka setiap
hari waktu berkerja.. kalau aku nak balik
rumah memang tak sempat la nak berbuka,
maklum la jalan kl nie,
berbuka dalam kereta la gamaknya..

Video ni dirakam di Masjid Jamek Subang Jaya,
jarang aku berbuka berjemaah
macam ni di Masjid.. 
Biasa orang bujang yang rajin berbuka 
di masjid macam ni, nak save duit la katakan..
hehehe..

Video ni di edit mengambil masa 3 jam
untuk di siapkan..
termasuk susunan muzik dan sound effect..
(selepas solat terawih)

0 comments:

Post a Comment


X-treme Studio Design by Insight © 2009